Що важливо знати про алгоритми роботи соціальної мережі LinkedIn, щоб дістати з неї максимум користі для вашого кар’єрного розвитку і побудови особистого професійного бренду.


Що нам важливо знати про LinkedIn:

Зараз це соціальна мережа  зі штаб квартирою в Каліфорнії, заснована в 2002 році, яка об’єднує понад 500 млн користувачів, що представляють 150 галузей бізнесу з 200 країн.

В середньому в тиждень тут публікується близько 100 000 постів, тому кожному користувачеві, який хоче, щоб його контент і оновлення були доступні для перегляду  більшій кількості людей, важливо знати і розуміти як працюють алгоритми LinkedIn.

Що ж таке алгоритм? Алгоритм це спосіб, за допомогою якого платформа визначає, куди розміщується частина опублікованого контенту в чиюсь стрічку.

Не враховуючи алгоритми LinkedIn, ваші пости можуть потрапити в найнижню частину каналу їх аудиторії і звести всі ваші намагання по залученню більшої аудиторії до прочитання вашого контенту до 0.

1. Тільки текстовий формат з унікальним контентом.

Не використовуйте частини скопійованих статей з Google, посилання на сторонні ресурси ( youtube тощо ), картинки з авторськими правами інакше ваше повідомлення буде автоматично займати нижчі позиції в призначеній для користувача стрічці. А саме:

Опублікована зовнішнє посилання зменшить охоплення вашої аудиторії на 50-80%

Репост статті зменшить на 150%, а то і на 250% вашу аудиторію

Посилання на youtube дасть вам мінус 10-40% переглядів

Зовнішнє посилання і ваш унікальний текст зменшить охоплення аудиторії на 25-50%

Унікальний контент дає ж зворотну реакцію:

Опублікований власний  текст додасть 20-50% до переглядів.

Унікальний відео контент це плюс 20-70% охопленої аудиторії.

Унікальний текст з прикріпленим документом додасть від 50 до 80% переглядів.

 2.  Якщо все ж необхідно використовувати відео, використовуйте контент, який ви створили самостійно.

Оскільки якісний відео контент, на думку маркетологів, сприяє більшому залученню аудиторії, робіть його самостійно і завантажуйте на LinkedIn або ж користуйтеся Native Video, яке пропонує сама мережа.

3. Публікуйте контент в певний час.

Алгоритм LinkedIn « пошук вірусного контенту » реагує на пости, які мають « аномальні » характеристики:  частота і час публікацій, відсутність реакції аудиторії тощо.  Для охоплення більшої аудиторії і її реакції важливо також і правильний час публікації контенту. Якщо ви розміщуєте контент на LinkedIn о 18 годині вечора у п’ятницю, малоймовірно, що ваша аудиторія буде в цей момент у мережі для перегляду, взаємодії або участі в ньому. Це призведе до нульової залученості і висока ймовірність того, що LinkedIn знизить цей матеріал в рейтингу видачі.

Однак, якщо ви розміщуєте свої пости між 17:00 і 18:00 з вівторка по четверг ( кращий час для публікації LinkedIn контенту ), люди з вашої мережі будуть online, щоб побачити його і мати можливість взаємодіяти з ним. Важливо пам’ятати: хоч контент, яким ви обмінюєтеся, важливий, але і час, в який ви ділитеся їм, не менш важливий!

Також важливо пам’ятати, що перша година після публікації – найважливіша. LinkedIn покаже ваш пост певній кількості контактів в стрічці навіть в незалежності від часу публікації, але найбільш важливим є все-таки перша година після публікації. Чим більше буде уваги і залученості ( лайки, коменти ) до цього контенту в першу годину, тим більшій кількості контактів ваш пост буде показаний в подальшому.

Повертаючись до перевірки « вірусності контенту » алгоритмами LinkedIn, пам’ятайте, що якщо ви пишете другий-третій пост в той же день, він автоматично буде показаний меншій кількості користувачів. Тому оптимальна формула: « 1 день = 1 пост » ).  Але якщо все-таки є необхідність опублікувати протягом дня ще пару трійку постів, то краще це зробити через 3-4 години після першої публікації.

4. Для того, щоб не втрачати  увагу  аудиторії і відповідно вашу рейтинговість, регулярно публікуйте тематичний контент в стрічці.

На відміну від дубльованого ( перепощенного ) контенту, тематичні оновлення вашої стрічки, відповідні поточним тенденціям, свят або новин у вашій галузі, анонсам конференцій або галузевих заходів, а також реакція на них вашої аудиторії і її охоплення, важливі для індексації вашого профілю ( його місця в рейтингу інших профілів при пошуку ). Оскільки такі пости мають відношення до теми « тут і зараз » ( і, ймовірно, будуть вже неактуальні через кілька тижнів ), вони допомагають залучити і, головне, утримати вашу аудиторію.

5. Збільшуйте кількість слів в статтях LinkedIn.

Проаналізувавши понад 3000 повідомлень-постів в LinkedIn, маркетологи виявили, що розміщений текст обсягом 1900 слів і більше отримує найбільшу частку охоплення цільової аудиторії.

Тому, створюючи контент, не бійтеся вдаватися в подробиці, намагайтеся бути найбільш авторитетним джерелом інформації по темі, про яку ви пишете, наводьте приклади, намагайтеся, щоб ваші опубліковані матеріали виглядали більш якісними, ніж у конкурентів.

6. Не забувайте про заголовок,  «що  продає » ( привертає увагу ).

LinkedIn ранжирує заголовки за  унікальністю, тому максимально логічний і авторський заголовок, приверне до вашої інформації більшу частину аудиторії соціальної мережі.

7. Магія # хештегів.

Використовуйте хештеги не тільки для пошуку потрібного контенту ( вакансій, тематичних постів тощо ), але і для своїх постів. Але важливо пам’ятати, що використання 3 хештегів може збільшити охоплення цільової аудиторії десь на 25%, а використання більш 5 # і \ або відсутність хештегів взагалі може зменшити охоплення публікації на 50%, тому тут важливо не переборщити.

8. Залучайте і залучайте аудиторію в обговорення вашого контенту.

Пам’ятайте, що коментарі збільшують перегляд вашого поста в середньому на 50% і працюють набагато краще, ніж позначки «подобається » і « поділитися ». Реагуйте також і на отримані коментарі, щоб продемонструвати вашу небайдужість до активності аудиторії і її сприйняття контенту.

9. Для кращої видачі контенту використовуйте « Пости » ( « Start a post » ), а не « Статті » ( Write an article ).

Декілька  років тому LinkedIn посилив «важливість » при видачі опублікованих вами статей і відправляв повідомлення про їх публікації всім вашим контактам. Зараз мережа повністю припинила розсилку таких повідомлень, а також істотньо знизила охоплення аудиторії, що читає ваші статті. Аналогічна ситуація і з функцією « Поділитися », так ваша інформація з’явиться в стрічці у певної кількості контактів, але на особливу залученість розраховувати не варто.

І на закінчення:

якщо ви хочете використовувати LinkedIn як потужний інструмент розвитку кар’єри та побудови персонального бренду, використовуйте цей ресурс по максимуму: розширюйте мережу, додаючи нові контакти, регулярно публікуйте контент і спілкуйтеся з вашою аудиторією, реагуйте на пости інших учасників мережі, будьте активні в групах і тематичних спільнотах, враховуйте всі нюанси алгоритмів роботи мережі і ваш профіль і контент будуть частіше показуватися в пошуку і стрічці ваших контактів, що виведе вас в галузеві лідери думок.